Komplexnost, jednoduchost a inovativnost - slova možná připomínající klišé, jimiž se řídí (nebo se o to alespoň snaží) moderní podniky a start-upy. Nám se však tato trojice stala posvátnou a nehodláme od ní ustupovat ani do budoucna. Copywriting.cz je živý organismus neustále vyžadující pozornost. Proto každý den vychytáváme drobné mušky, vylepšujeme procesy a snažíme se zavádět nové služby, které nás krůček po krůčku posouvají dál k našemu cíli – být nejpoužívanějším prostředníkem mezi copywritery a inzerenty. Čísla prozatím nasvědčují, že náš Copywriting.cz má před sebou slibnou budoucnost. My však neusínáme na vavřínech. O novinkách, jako je spuštění nového PPP systému, vás průběžně informujeme. Nejnovějším přírůstkem a naší malou chloubou je PODČLÁNKOVÁ INZERCE!

perex123

Pod článkem zapojeného magazínu nakoupíte reklamu, která se ihned zobrazuje.

Pro ty z vás, kteří o ní doposud neslyšeli rychlý vhled: Otcem podčlánkové inzerce v České republice je Petr Jeník, majitel webu owww.cz. Námětem pro její vznik se stala myšlenka efektivního využití příspěvků na blogu. Úkol zněl jasně – vytěžit maximum s minimálním úsilím. Že to zní jako utopie? Naštěstí v online světě není nic nemožné. Odpovědí se stal jednoduchý plugin, s jehož pomocí si inzerenti mohli sami vložit reklamu pod tematický článek bez zdlouhavého domlouvání co, kdo, za kolik a přehazování faktur jako horké brambory. Samozřejmě, že se aktivní blogeři záhy pokoušeli napodobit Janíkův úspěch. Upřímně, kdo by nestál o „bez práce bude spousta koláčů“. Záhy se však ukázalo, že přidáním malého okénka pod článek o pěkném počasí ještě není vyhráno. Sám autor překvapeným blogerům podal podrobné vysvětlení v příspěvku: Proč se ostatním nedaří prodávat podčlánkovou inzerci a mě jo?

Podčlánková inzerce efektivně

A proč tedy Janík má a Pepin Vomáčka ne, aneb jak dělat podčlánkovou inzerci efektivně? 1) Kvalitní obsah - ano, ano, obsah je král… Jinak tomu neplatí ani u online inzerce. Zajímavé náměty, pečlivě připravené, čtivé texty, návody, recenze, to je cesta k úspěchu nejen pro dobrou pozici ve vyhledávačích. Kvalitní obsah přitáhne čtenáře a návštěvnost bude růst. 2) Návštěvnost - dva unikátní návštěvníci denně skutečně nestačí… Pro inzerenta je návštěvnost a především čtenost vašich článků středem zájmu. Například Janíkovým příspěvkem o tom, proč se jemu podčlánková inzerce daří, se mohlo k dnešnímu dni inspirovat na 4,5 tisíce čtenářů. To už jsou pěkná, pro inzerenta zajímavá čísla. 3) Tematičnost – neplést jablka s hruškami… Z logiky věci je zřejmé, že pod příspěvkem o zážitkovém marketingu nečekáme reklamu na garážová vrata. V ideálním případě by měla reklama pod článkem poskytovat řešení problému, jež je ve článku komentován. Tehdy nastává ta správná synergie a efekt inzerátů strmě stoupá. 4) Cena – přiměřeně, přiměřeně… Kdo má zkušenosti s reklamou na internetu, musí si naprosto otevřeně přiznat, že „lepší cena“ hraje prim. Marketingoví pracovníci disponují omezeným, mnohdy na kost osekaným rozpočtem. Proto musí opatrně zvažovat, na jaké účely budou finance distribuovat. Výhodou podčlánkové inzerce je fakt, že nám může generovat sice nijak závratné zisky, ovšem téměř bez práce.

Jednoduchý příklad:
  • - máte kvalitní web s 20 novými články měsíčně
  • - průměrná cena za reklamu pod textem je 100 Kč
  • - maximální počet inzerátů pod jedním článkem nastavíme na horní hranici 5 inzerentů

= z podčlánkové inzerce můžete utržit až 10 000 Kč měsíčně!

Zcela upřímně takto vysokých částek sice většina webů nedosáhne. Na druhou stranu proč se bránit samovolně proudícím prostředkům?

Jak to dělá Copywriting.cz?

Celý koncept Copywriting.cz stojí na jednoduchosti. Stejně jako u zadávání poptávek a inzerce hotových textů jsme se snažili vytvořit snadné spuštění podčlánkové inzerce pro blogery a majitele webů. Největší pomocníkem je nová verze pluginu EasyAd. EasyAd s pracovním označením 1.0. si poskytovatel reklamy stáhne přímo ve své administraci. Instaluje se jednoduše přidáním přes WordPress. Při jeho programování jsme vyvinuli veškeré úsilí k tomu, aby byl schopen naprosto korektně fungovat i s dalšími pluginy umístěnými na webu, aniž by mezi nimi docházelo k soubojům sil. Díky vychytávám, jako jsou zálohování odkazů, integrovaná nápověda, ruční přidávání odkazů přes administraci WordPressu, nastavením dvojí ceny v závislosti na stáří článku a mnoha dalším je použití EasyAd snadné i pro technicky méně zdatné blogující.

Copywriting.cz poskytuje jako první souhrnný seznam webů nabízející podčlánkovou inzerci.

V současné době je na našem tržišti s texty registrováno téměř 800 webů a první z nich již začaly inzerování pod příspěvky nabízet. Naším cílem je nyní vytvořit rozsáhlou základnu kvalitních webů, která by sloužila jako nejpoužívanější vyhledávač inzerentů podčlánkové reklamy v České republice.

Jak začít s podčlánkovou inzercí?

Chci prodávat reklamní prostor

Proč dělat věci složitě, když jdou zvládnout jednoduše? K tomu, abyste pro svůj blog či web získali nové příjmy, postačí ve své administraci na Copywriting.cz provést několik málo kroků: REKLAMNÍ PROSTOR -> NABÍZÍM REKLAMU -> MOJE WEBY - v tomto kroku přidáte svůj web, kde bude reklama nabízena -> PŘIDAT REKLAMNÍ PROSTOR - na web nainstalujete plugin… -> Už to skoro je, cíl na dosah! -> PŘIDAT ČLÁNKY - vyberete články... Že už to nemůže být snazší? Od momentu publikování nabídky článků už jen čekáte na poptávky.

Chci nakupovat reklamu

Na Copywritingu.cz vidíte všechny inzerenty pěkně pohromadě. Z nabídek si můžete filtrovat tematické weby, vybírat si podle PR a SR, nebo podle cen, názvu či data publikování článku. Jakmile si článek, pod kterým se bude vaše reklama trvale zobrazovat, vyberete, kliknete na ikonu „KOUPIT REKLAMU“. Platbu provedete přes online Peněženku a majiteli webu se peníze ihned automaticky připíší na jeho účet. Rovněž jsme vyřešili nutnost manuální fakturace. Systém po uskutečnění obchodu sám vygeneruje daňový doklad, který je k dispozici ke stažení v administraci = snadný obchod pro obě zúčastněné strany. Platební brána Copywriting.cz je integrovaná, což v praxi znamená, že za jedny peníze můžete nakupovat texty, reklamu, stejně jako můžete vydělané peníze z Peněženky použít k dalším nákupům, nebo si je nechat vyplatit. Závěrem článku bychom rádi poděkovali Dragovi za vlídná slova pro Copywriting.cz a doufáme, že do budoucna přineseme nové náměty i pro další články!

Máte nějaký dotaz?

Napište nám na info@copywriting.cz

Najdete nás také na

Facebook Twitter