Všechny zdravím, jsem Klárka a momentálně jsem na rodičovské dovolené. Několik let jsem pracovala jako vedoucí e-shopu s oblečením. Díky této práci jsem poznala mnoho zajímavých lidí, přátel a také člověka, který stojí za projektem Copywriting.cz.
Psaní mě baví již od dětství, jako malá jsem psala vlastní příběhy, pohádky a mé školní slohové práce patřily vždy mezi nejlepší ze třídy. Bohužel jsem se psaní přestala věnovat a prakticky jej zatratila. Proto beru i jako osud, že se mi jednoho dne ozval skvělý kamarád a majitel tohoto webu s nabídkou, abych pro něj začala pracovat. Slovo dalo slovo a tradá – jsem tu! Od 12. 10. jsem tedy novou součástí copywriting.cz a doufám, že se máme všichni na co těšit!
Ve dvou se to lépe táhne, takže chystáme spoustu novinek, vylepšení, změn! Jde nám především o to, aby byl náš systém snazší jak pro vás, uživatele, tak pro nás, kteří se systémem denně pracujeme. Rádi uvítáme i Váš názor, co byste na našich stránkách vylepšili, změnili?
Pošlete nám článek ke schválení a přijde vám e-mail, že jsme vám ho zamítli? Jojo, tak to je moje práce! :D Neberte to ovšem zle, jen se snažíme vyselektovat ty NEJ články, a proto jsme občas nuceni články vracet k opravě, protože kvalitní copywriter prostě nesmí chybovat! Nesmí. A za tím si stojíme. Ámen!
Za posledních 14 dnů jsem přečetla nespočet článků od vás, copywriterů. Pokud bych měla hodnotit jejich kvalitu, jsem velice mile překvapena, kolik zkušených a nadaných „pisálků“ mezi vámi je! A právě díky vám, milí přátelé, je náš web tak úspěšný!
Ale ať jen nechválím – je potřeba se zaměřit i na kritiku. Nikdo ji neslyší rád, ale ze své zkušenosti vím, že upřímná kritika je nejlepším hnacím motorem k úspěchu. Nejhorší chyby jsou ty z nepozornosti a těch bývá bohužel i nejvíce. Pojďme si vyjmenovat pár nejčastějších, které se ve článcích objevují a na které byste si měli dávat pozor: