Copywriting.cz oslavil půl roku od svého spuštění. My bychom se s vámi v rámci oslav rádi podělili o novinky, statistiky, jak si na tom právě teď stojí. Copywriting.cz doslova roste před očima. Na odbourávání jeho nedostatků a vylepšování funkcí pracujeme poctivě každý den. Protože jsme na něj pyšní, přinášíme stručný report o novinkách, které byly realizovány v posledních třech měsících.
perex123
Ti z vás, kdo sledují dění kolem Copywriting.cz pravidelně jsou obeznámeni s nejzásadnějšími novinkami posledního čtvrt roku - zavedení PPP systému a podčlánkové inzerce. Pay Per Post systém ve stručnosti slouží jako zjednodušení pro inzerenty i blogery. Jednoduché filtrování webů, článků i copywriterů plus integrovaná peněženka umožňuje snadnou orientaci při obchodování s texty. Peněženka funguje víceúčelově. Což v praxi znamená, že vydělané peníze lze opětovně použít k platbě za nakoupené služby.
"Multifunkčnost peněženky uvítají především majitelé webů. Za realizovanou inzerci jim zadavatel pošle smluvenou částku. Ta se přičítá k jejich výplatě, kterou si mohou buďto poslat na účet a proměnit ji v čistý zisk, nebo ji dále použít pro nákup článků, či jiných textů a reklamy pro svůj web."
V podčlánkové inzerci vidíme velký potenciál. Jsme vůbec první, kteří sdružují weby s tímto typem inzerce. Inzerování pod články skýtá mnohé výhody. Především jsou to nenáročnost pro majitele webu a tematičnost v kombinaci s nízkými cenami pro inzerenty. Nových webů, jenž podčlánkovou inzerci nabízí ,pomalu přibývá. K tomu, abyste i vy mohli získat snadné příjmy pro váš web postačí pouze jednoduchá instalace pluginu Podčlánková inzerce a zalistování stránek do kategorie podčlánkové inzerce. Inzerující již nemusí ztrácet čas hledáním reklamním ploch, zjišťováním kvality webů a především se vyhnou nekonečnému zjišťování ceníků, existují-li nějaké. Zadávání reklamy na internetu je v mnohých případech zdlouhavý proces s nejistými výsledky. My jsme to vzali z opačného konce - inzerenti už nemusí investovat svůj čas do vyhledávání inzertní plochy. Na Copywriting.cz jasně vidí od koho, za kolik a kam reklamu kupují. Rovněž jim dáváme údaje o webu samotném - nejen PR a SR, ale i kategorie a přehled všech článků, pod které mohou inzerát umístit. Pokud ji dokážeme správně nastavit, bude mít podčlánková inzerce velkou budoucnost,. V následujících měsících proto doufáme v rozšíření aktuální základny inzerujících webů.
Nehrajeme si jen na pěkná čísla. Uvědomujeme si, že existují weby různých kvalit a tomu by měla odpovídat i odměna za reklamních sdělení. Dalším zjednodušením pro inzerenty je dělení webů na obyčejné a doporučené. Obyčejné weby jsou, jak z merita věci vypovídá, weby s nižší hodnotou. Doporučené jsou pak kvalitní stránky s vyšší návštěvností, pravidelnou publikací nových, tematických článků. Hodnotíme také jejich PR a SR, ale i grafickou úroveň. S úrovní webové stránky se samozřejmě liší především cena. U méně kvalitních lze zakoupit článek o délce 1 normostrany včetně jeho napsání již od 58 Kč. U vysoce navštěvovaných, kvalitních webů se cena pohybuje řádově kolem 1.000 - 2.000 Kč, ale v některých případech se dostáváme k částce i 6.500 Kč. Záleží pak na potřebách a preferencí inzerentů.
20. března proběhlo sloučení s WebPostem. Všechny weby s PPP systémem byly převedeny na a inzerenti nyní nakupují texty přímo přes Copywriting.cz. Registrovaným uživatelům byly převedeny celé účty i s vydělanými financemi. Snažili jsme se celý přechod co nejvíce harmonizovat, což se nám ve výsledku podařilo. Oproti předchozím funkcím WebPostu přibyly nové možnosti - tematické kategorie, doživotního affiliate systém a zejména pak komplexnost služeb. Inzerenti si na nový systém překvapivě rychle zvykli, což připisujeme faktu, že je Copywriting.cz koncipován maximálně uživatelsky přívětivě.
Guestblogging představuje oboustranně výhodnou spolupráci mezi copywriterem a majitelem webu. Jste-li vlastníkem webových stránek a hledáte pro něj zajímavý obsah, můžete články buďto zakoupit, a nebo je poptávat přes Guestblogging. Nastavíte parametry, které musí článek splňovat, abyste jej zveřejnili. Současně uvedete, co nabízíte výměnou za kvalitní obsah zdarma. Copywriteři rádi dodají články výměnou za ponechání odkazů či jejich osobní propagace v textu. Vzájemná reciprocita přináší výhody oběma zúčastněním - budování kvalitního obsahu pro weby a propagaci pro textaře.
Je sice krásné sledovat každodenně narůstající číslo nových copywriterů, ale nás zajímá hlavně jejich aktivita. Proto jsme nastavili nové pravidlo - 30 dní neaktivity a pak z kola ven. Pokud se copywriter více než měsíc nepřihlásí do systému, pak je jeho účet deaktivován. Ale nelekejte se, nejsme až tak přísní. Účet se pouze zneviditelní pro poptávající. Po opětovném přihlášení se opět automaticky aktivuje. A proč tak razantní řešení?
"Inzerenti na texty často spěchají. Takzvaní duchové zpomalují celý proces zadávání a realizaci obchodů. Především při zadávání zakázek na přímo je pravidlo 30 dní neaktivity vítanou změnou. Zadavatel si může být jistý, že neposílá svou nabídku na mrtvý účet."
Také ve statistice na úvodní straně Copywriting.cz nyní uvádíme počet aktivních copywriterů. Celkový počet registrovaných textařů za 6 měsíců fungování se blíží již ke 2 tisícům, z nich je aktivních celkem 452.
Jsme rádi, že se záměr online tržiště s texty shledává s pozitivními ohlasy. Nic z výše uvedeného by však nemohlo být realizováno bez vaší zpětné vazby. Velmi si ceníme všech mailů, návrhů na vylepšení, hlášení chyb i komentářů k systému, které chodí takřka každý den. Díky nim můžeme budovat nejkomplexnější systém pro získávání textů v ČR. A za to vám paří velké díky!