Nápověda - často kladené otázky

Kdy oslovit konkrétního copywritera?

Konkrétního copywritera oslovte v případě, že vás zaujala jeho práce nebo na něj máte pozitivní reference již z minulosti, a víte, že je pro daný úkol vhodným kandidátem. Učiníte tak v sekci Copywriting > Přehled copywriterů, kde najdete seznam všech copywriterů, které můžete cíleně oslovit s nabídkou. Stačí si otevřít profil copywritera, kliknout na tlačítko "Objednat text" a vyplnit formulář.
Konkrétnější informace o jednotlivých copywriterech najdete v jejich profilech.

Pokud jsou kompletně vyplněné, pak v nich zjistíte jakými tématy se zabývají, jaké typy textů píšou nebo jakou si určili cenu za 1 NS. Důležité je pak samozřejmě i Hodnocení (tedy to, jak spolupráci s konkrétním copywriterem ohodnotili ostatní zadavatelé) a Spolehlivost (tedy to, jak byl konkrétní copywriter schopný plnit zadané termíny).
Každý copywriter má uvedenou minimální cenu za 1 NS. Můžete mu samozřejmě za napsání nabídnout i více - copywriter tento příplatek ocení, ale není to podmínkou.
Snažte se vyplnit co nejvíce informací. Zvlášť záležet si dejte na popisku, který vás nejvíce odliší od ostatních copywriterů. Níže uvádíme pár tipů, kterými se můžete inspirovat při tvorbě popisku:
  • Info: Pište jen pravdivé věci, nevymýšlejte si zkušenosti
  • Info: Dávejte si pozor na gramatiku a pravopis, např. mezery před tečkami a čárkami jsou důvodem pro zamítnutí profilu
  • Fotka: Nahrajte si fotku, případně aspoň obrázek. Pomůže vám to v odlišení se od ostatních copywriterů
  • Cena: Pokud tápete při cenotvorbě, tak si zkuste napsat nějaký článek a změřte, kolik času vám zabral. Pak si vypočítejte cenu podle hodinovky, na kterou byste se chtěli dostat
  • Kategorie: Neoznačujte všechny kategorie - určitě nerozumíte všemu a zadavatel si raději vybere copywritera, který bude mít reálně označené kategorie a bude šance, že jim rozumí
  • Reference: Pokud můžete, uveďte odkazy na články, které jste psali klientům
Je zakázáno v popisu uvádět své kontaktní údaje
Zadavatel zaplatí částku, která je uvedena na Copywriting.cz. Z uskutečněných zakázek si účtujeme 30% provizi = copywriter obdrží 70 % z částky, kterou zaplatí zadavatel.

Máte nějaký dotaz?

Napište nám na info@copywriting.cz

Najdete nás také na

Facebook Twitter